رویای سفر در اتوبان‌های تهران؛ کمپین اسنپ‌تریپ و بازگشت امید به شهر

  • 2:10 ب.ظ
  • 0

safedesign

2 مهر 1404

در روزهای پس از جنگ، کمپینی تبلیغاتی در تهران تلاش کرد تا رویای سفر را به جای تصاویر تلخ بنشاند و حس امید را در شهر زنده کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.