مسمومیت ۱۴ نفر بر اثر نشت گاز در هتل‌آپارتمانی در مشهد

تصویر پیدا نشد
  • 3:55 ب.ظ
  • 0

safedesign

17 آبان 1404

نشت گاز منوکسید‌کربن داخل یک هتل آپارتمان در مشهد به مسمومیت ۱۴ نفر منجر شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.